מדיניות החלפות והחזרות

מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות – רנטור סטור ("החברה")
ביטול עסקה ו/או החזרת ו/או החלפת מוצר יתבצע באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת מהדרכים להלן:
בדוא"ל: help@rantorshop.co.il;
בוואטסאפ: 050-5709577.

מדיניות זו מתייחסת לרכישות שנעשו דרך אתר האינטרנט שלנו ו/או באופן טלפוני בלבד.
ביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א -1981") החוק") במקרה של סתירה בין הוראות מדיניות זו להוראות בחוק, יגברו הוראות החוק.

א. ביטול עסקה:
ניתן לבטל את העסקה, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין בית העסק לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
הודעה על ביטול עסקה ניתן למסור באמצעות פנייה בכתב לבית העסק, על פי הפרטים שלהלן.
לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להחזיר את המוצרים המבוקשים במצב תקין ובאריזתם המקורית עם כלל האביזרים הנלווים.
מדמי ההחזר ינוכו דמי ביטול בשיעור %5 מגובה העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.
במקרה בו המשלוח נמצא בנקודת איסוף ולא נאסף על ידי הלקוח, ייחשב הדבר כאיסוף משלוח מנקודת איסוף ועבור פעולה זו ייגבו דמי החזרה בסך 10 ש״ח בנוסף לדמי הביטול.

התנאי לביטול עסקה שבוצעה במסגרת מבצעי 1+1 / קנה קבל / אחד והשני ב-X הנחה, הינו בהחזרת כלל המוצרים יחדיו.
על הלקוח לדאוג להובלת המוצרים בחזרה לבית העסק באחת מהדרכים הבאות:

  1. החזרה לאחד לסניף החברה – כתובת העסק
  2. החזרה באמצעות שליח בתשלום מטעמנו בעלות של 40 ש"ח.
  3. במקרה בו המשלוח נמצא בנקודת האיסוף ולא נאסף על ידי הלקוח, ניתן לבקש שנחזיר אותו בעלות של 10 ש״ח.

למען הסר ספק, איננו מקבלים החזרות באמצעות דואר ישראל.

ב. החזרת מוצר עקב פגם:
במקרה של ביטול עסקה כאמור בסעיף א’ לעיל עקב פגם או אי התאמה תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר ע"י בית העסק, החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.
הודעה על ביטול עסקה ניתן למסור באמצעות פנייה בכתב לבית העסק, על פי הפרטים שלהלן בסעיף ד’.

ג. מדיניות החלפה:
ניתן להחליף מוצר במוצר אחר, בצירוף חשבונית בלבד, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
החלפת מוצרים תתאפשר רק על מוצרים שלא נפגמו, הנמצאים במצב תקין ובאריזתם המקורית עם כלל האביזרים הנלווים.
הלקוח מתבקש לשלוח אל בית העסק את המוצר ולדאוג לאיסוף של המוצר האחר.

ד. פרטי העסק ופרטי התקשרות:
שם בית העסק:  רנטור סטור
מספר ח.פ:
כתובת הדוא”ל שלנו: help@rantorshop.co.il

וואטסאפ: 050-5709577

כתובת:

לשירותכם בכל עת,

צוות אתר רנטור סטור.